Reparatie en onderhoud

Samen met SOR houdt u uw woning in goede staat. We zorgen er gezamenlijk voor dat onderhoudswerkzaamheden op tijd worden uitgevoerd. Wat u kunt doen als er iets kapot gaat in uw woning of woongebouw en wie de rekening betaalt, leest u in de brochure Reparatie en onderhoud.

Zo meldt u een reparatie

Gaat er iets kapot in uw woning of woongebouw en is SOR verantwoordelijk voor het herstel? Dien dan een reparatieverzoek in:

Wij streven er naar uw verzoek binnen twee werkdagen in behandeling te nemen. En wij nemen contact met u op om te bespreken hoe en wanneer de reparatie wordt uitgevoerd.

Spoedgeval? Bel SOR

Sommige mankementen moeten zo snel mogelijk worden gerepareerd om (verdere) schade te voorkomen. Een geknapte waterleiding bijvoorbeeld of een uitgevallen verwarming als het buiten koud is. Belt u dan SOR. ’s Avonds en in het weekend wordt u doorverbonden met de servicedienst.

Problemen met verwarming en collectieve boiler?

Een storing aan de centrale verwarming of collectieve boiler (te koud of uitvallen) meldt u altijd telefonisch bij SOR. Zit er een sticker van de leverancier op uw apparaat? Dan kunt u ook rechtstreeks dit nummer bellen.

Problemen met uw individuele boiler van SOR?

Heeft u een boiler van SOR? Dan kunt u voor onderhoud en reparaties contact opnemen met SOR. De kosten hiervan zijn voor rekening van SOR.

Zelf uw reparatie regelen

Sommige problemen met bijvoorbeeld de verwarming, verstoppingen en glasschade kunt u zelf rechtstreeks melden bij een van onze leveranciers.

Beschadigde ruit

Bel De Glaslijn; telefoon (0800) 020 72 07 (24 uur per dag).

Verstopping in de riolering

Bel Riool Reinigings Service (RRS), telefoon (010) 292 14 14.

Problemen met uw individuele boiler van Eneco

Heeft u een boiler van Eneco Installatiebedrijven Zuidwest? Neemt u dan rechtstreeks contact met hen op via telefoonnummer: (088) 895 50 00. De kosten van onderhoud en reparaties komen voor uw rekening.