Print

Aanpassingen in de dienstverlening

27 / 03 / 2020

Aanpassingen in de dienstverlening

Per dag wijzigt de situatie . Wat gisteren de waarheid was is vandaag achterhaald. Dat geldt ook voor de berichtgeving op de website aangaande de coronacrisis. De laatste richtlijnen vanuit de overheid zijn duidelijk en zullen strikt nageleefd moeten worden. De overheid handhaaft op overtreders.

De laatste richtlijnen vanuit de overheid (23 maart)

Alle bijeenkomsten zijn verboden tot 1 juni (i.p.v. 6 april) ook met minder dan 100 personen. Thuisbezoek is teruggebracht tot maximaal drie personen, daarbij wordt de richtlijn van 1,5 meter afstand onderling gehandhaafd. Heeft één familielid koorts dan blijft de hele familie thuis. In winkels en het openbaar vervoer wordt een deurbeleid toegepast, groepsvorming wordt verboden én er zal worden gehandhaafd met forse boetes.

 

Alle maatregelen zijn bedoeld om persoonlijk contact zoveel mogelijk te beperken, om de verspreiding van het virus te voorkomen. Wij volgen dat advies op en passen onze dienstverlening daarop aan. Wat betekent dat voor u?

Ons kantoor is, in verband met de coronacrisis, tijdelijk gesloten. Wilt u ons spreken neem dan telefonisch contact met ons op via (010) 444 55 55. Wij staan u graag te woord.

Bent u geïnteresseerd in een huurwoning? Kijk dan op www.wonenbijsor.nl

 

Dienstverlening

• Reparatieverzoeken kunt u digitaal indienen. We beoordelen elke aanvraag op de mate van spoed. Niet dringende aanvragen stellen we uit.

• Heeft u gezondheidsklachten tijdens uw aanvraag, dan stellen we ons bezoek uit. Is het een dringende klacht, dan vragen we u om tijdens ons bezoek in een andere ruimte te blijven.

• Staat er een afspraak gepland en ontwikkelt u gezondheidsklachten, belt u ons dan. Dan stellen we ons bezoek uit.

• De woonwinkel is uitsluitend telefonisch bereikbaar. Via telefoonnummer (010) 444 55 55

• Alle spreekuren van de huismeester komen te vervallen. Wilt u de huismeester spreken doe dan tijdig een kaart in zijn/haar brievenbus. De huismeester neemt dan contact met u op.

• Huismeesters komen alleen bij u thuis langs in geval van nood. U kunt daarbij denken aan een verwarmingsstoring of een lekkage. Kleine klachten worden na de coronacrisis weer opgepakt. Zorg ervoor dat u altijd minimaal 2 meter afstand houdt tot de huismeester.

• Huismeesters zijn beperkt aanwezig in het pand en verrichten alleen dringende werkzaamheden en werkzaamheden zonder klantcontact. Administratieve en telefonietaken handelen de huismeesters af vanuit huis.

• De verhuurmakelaar begeleidt geen groepsbezichtigingen meer tot nader order. Daarnaast blijven alle reguliere huurvoorwaarden onverminderd van kracht (zoals opzegtermijn en oplevering van de woning aan SOR)

• Vanaf heden is het niet mogelijk om contante huurbetalingen te verrichten. Wij accepteren alleen nog pinbetalingen in verband me de veiligheid van onze medewerkers.

Laten we allemaal een beetje voor elkaar zorgen

Terug naar overzicht

Inschrijven voor de nieuwsbrief

  1.