Jaarverslag 2016 in het teken van Ontmoeting

27 / 07 / 2017

Jaarverslag 2016 in het teken van Ontmoeting

Wat deed SOR in 2016 voor haar huurders? Hoe zorgden we voor ontmoeting, (sociale) veiligheid en een goed onderhouden thuis voor onze bewoners? En hoe staan wij er als corporatie financieel voor? Dát en meer is te lezen in ons jaarverslag 2016. Blik samen met ons terug en bekijk het verslag op jaarverslag.sor.nl.

"Ouderenhuisvesting heeft de toekomst"

Hassan Najja vertelt: "Hieraan werken en hieraan een bijdrage mogen leveren is een mooie en dankbare taak. Zeker als je dit juist samen met anderen mag doen. In 2016 hebben we veel ontmoetingen gehad. Het was een jaar waarin we de samenwerking met onze partners, zoals gemeenten, collega corporaties en huurdersvertegenwoordigingen verder hebben versterkt.

Voor 2016 hadden we ons voorgenomen aan de basis te werken. Die basis is nu zeker gelegd. Ook zijn de medewerkers veel meer in hun kracht gezet. Nu wordt het tijd om te gaan bouwen aan een basis voor duurzame samenwerking. Onze samenwerkingspartners hebben ook te maken met bezuinigingen en beperkte middelen. Met de zorginstellingen hebben we intensiever gekeken naar de opgave van het vastgoed en de vraag gesteld hoe onze gezamenlijke toekomst eruit gaat zien."

Lees verder op: jaarverslag.sor.nl

SOR jaarverslag 2016 - woningcorporatie stichting ouderenhuisvesting rotterdam