Print

Veelgestelde vragen

Als u vragen heeft over een bepaald onderwerp kunt u het antwoord wellicht terugvinden in dit overzicht. U kunt via onderstaande filter specifiek op uw onderwerp zoeken.

Ik ben huurder

Waaruit bestaan de werkzaamheden van een huismeester?

De huismeester houdt het woongebouw en de omgeving netjes en in orde, beantwoordt uw technische vragen en neemt reparatieverzoeken in behandeling. Hij/zij controleert de schoonmaak van de algemene ruimten zoals de lift, de entreehal en het trappenhuis. U kunt de huismeester ook vragen om hulp bij kleine klusjes, mits daar tijd voor is.

De huismeester is het aanspreekpunt voor bewoners en levert een bijdrage aan een goed woon- en leefklimaat in en om uw woongebouw en bijbehorende buitenruimtes.

Hoe bereik ik mijn huismeester?

De contactgegevens van uw huismeester vindt u op het informatiebord in de entree van uw woongebouw. Hierop staat vermeld wanneer hij/zij in uw gebouw aanwezig is. Is de huismeester niet aanwezig, dan kunt u een kaartje met uw (reparatie)verzoek in zijn/haar brievenbus stoppen, of u neemt contact op met onze receptie via (010) 444 55 55.

Ik ben mijn sleutels kwijt. Heeft SOR een reservesleutel van mijn woning?

Wij hebben geen reservesleutels van uw woning. Tijdens het tekenen van de huurovereenkomst ontvangt u van ons alle sleutels van de woning. Voor het bijmaken van sleutels of het vervangen van de sloten kunt u contact opnemen met de huismeester. De kosten zijn voor uw eigen rekening.

Ik ga verhuizen. Welke sleutels lever ik in bij de eindinspectie?

U geeft alle sleutels terug aan SOR. Dit zijn de sleutels die aan u zijn uitgereikt tijdens het tekenen van de huurovereenkomst en de door u eventueel extra bestelde sleutels. U ontvangt geen vergoeding voor extra bestelde sleutels. Indien u één of meerdere sleutels niet inlevert, brengen wij u de kosten voor een nieuw slot in rekening.

Inschrijven voor de nieuwsbrief

  1.