Print

Werken bij SOR

Werken bij SOR betekent werken bij een Rotterdamse woningcorporatie die al 30 jaar woonspecialist is voor ouderen. Ouderen helpen is wat ons drijft. Dat zit in ons. Dat vinden we leuk.

De circa 80 medewerkers werken vanuit ons kantoor in het centrum van Rotterdam en vanuit de woongebouwen intensief samen met collega corporaties, zorgpartners, marktpartijen en gemeenten. Met een open, eerlijke en duidelijke manier van communiceren en een betrokken, warme en persoonlijke werkwijze. De menselijke maat is bij ons belangrijk en gaat hand in hand met de economische en financiële doelstellingen.

SOR geeft medewerkers de ruimte om zich te ontwikkelen in hun werk en hun loopbaan. Wij bieden een prettige, informele werkomgeving met ruimte voor eigen inbreng en ondernemerschap.

  • marktconform salaris volgens de CAO Woondiensten
  • 36-urige werkweek
  • ruime ontplooiings- en opleidingsmogelijkheden
  • een persoonlijk opleidingsbudget

Vacatures

Regelmatig zoeken we nieuwe collega's. De openstaande vacatures vindt u hier.

SOR zoekt een teamleider financiën (36u). Die resultaatgericht is met zowel financiële kennis als een coachende leiderschapsstijl!

vacature teamleider financiën (36 uur)

SOR zoekt een stevige medewerker voor het bedrijfsbureau (36u). Eén die lef heeft en van aanpakken weet!

vacature medewerker bedrijfsbureau (36 uur)

SOR zoekt een allround opzichter niet planmatig onderhoud (36u). Een stevige ervaren bouwkundige met een warm hart!

vacature opzichter niet planmatig onderhoud (36 uur)


Wilt u een open sollicitatie sturen? Stuur deze dan naar: sollicitatie@sor.nl

Manifest

Bij SOR werken we aan een thuisgevoel voor iedereen. Hiervoor is een aantal eigenschappen onontbeerlijk. 4 karaktertrekken, die bij alle collega’s van SOR terug komen. Eigenschappen die ons bedrijf kenmerken en motiveren. En die ons onderscheidend maken.

We werken volgens onze cultuurwaarden:

Duidelijk

Open en eerlijk. Meedenken. Verwachtingen managen. Glashelder zijn.

Persoonlijk

Aandacht geven. Onderscheidend zijn. Elkaar aanspreken. Leren en verbeteren.

Ondernemend

Samenwerking opzoeken. Kennis delen. Elkaar stimuleren. Professioneel zijn.

Betrokken

Inleven en luisteren. Oplossingen bieden. Oprecht betrokken. Klant centraal.

Inschrijven voor de nieuwsbrief

  1.