Print

Veelgestelde vragen

Als u vragen heeft over een bepaald onderwerp kunt u het antwoord wellicht terugvinden in dit overzicht. U kunt via onderstaande filter specifiek op uw onderwerp zoeken.

Reparatie en onderhoud

Hoe meld ik een reparatie?

U kunt een reparatie het snelst melden via het reparatieformulier op de website. Het formulier wordt direct naar de aannemer van uw woongebouw gestuurd. De aannemer bellen kan ook. Het telefoonnummer vindt u via het zoekbalkje "Wie is mijn aannemer" naast het reparatieformulier.

Er zijn ook andere manieren om een reparatie rechtsreeks bij de leverancier te melden. Kies op de pagina Reparatie en onderhoud de manier die u prettig vindt.

Wie betaalt de reparatie?

In de brochure Reparatie en onderhoud staat beschreven wie verantwoordelijk is voor welke reparatie en wie wat betaalt.

Welke reparaties kan ik zelf regelen?

Voor sommige reparaties kunt u zelf rechtsreeks contact opnemen met onze leveranciers. Zoals ruitschade, verstopping of problemen met uw CV. U vindt de telefoonnummers hier.

Inschrijven voor de nieuwsbrief

  1.